با حضور ۱۴۰ داور و کمک داور برگزار شد 

سمینار دانش افزایی پیش فصل داوران هرمزگان 



سمینار دانش افزایی داوران فوتبال هرمزگان در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل،  سمینار دانش افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران فوتبال هرمزگان با تدریس عبدالمجید معماری در محل سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد. 
محمود رئیسی،  رئیس کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت: پس از دو سال دوران کرونا که کلاس های دانش افزایی پیش فصل داوران به صورت آنلاین برگزار می شد در این فصل سمینار دانش افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران فوتبال هرمزگان با تدریس عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال و از جوان ترین مدرسان داوری فوتبال کشور با حضور ۱۴۰ نفر از داوران برگزار شد.
وی بیان داشت : در این کلاس داوران آقا و بانو از سراسر استان حضور داشتند که آخرین قوانین و تغییرات داوری توسط مدرس کلاس برای آن ها باز آموزی شد.
همچنین در این سمینار از داوران و کمک داوران ویدئو تست و سوالات چهار گزینه ای گرفته شد تا سطح دانش داوران و کمک داوران سنجیده شود.
رئیس کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت : تمام تلاش کمیته و دپارتمان داوری فوتبال این است که فصل جدید مسابقات فوتبال هرمزگان با کمترین اشتباهات داوری برگزار شود و تیم ها با اشتباهات کمتر داوران روبرو باشند.
محمود رئیسی،  رئیس کمیته داوران فوتبال هرمزگان از حمایت های قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان،  اصغر معماری دبیر هیات فوتبال و منصور پزشک مدیر مالی و اداری هیات فوتبال تشکر و قدردانی کرد و گفت : اگر این حمایت صورت نمی گرفت یقینا کلاسی برای داوران برگزار نمی شد. 
مدیر این سمینار آموزشی حسن رئیسی از پیشکسوتان داوری فوتبال هرمزگان بود و جا دارد از زحمات علی اکبر سحر خیز، ، مهرداد هاشمی پور و عیسی محمودی در برگزاری این سمینار تشکر کنم. 
عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان و مدرس این کلاس هم گفت: کلاس های دانش داوری می تواند اشتباهات داوران را در مسابقات کمتر کند و باید بایت برگزاری این سمینار دانش افزایی از رئیس هیات و مسوول کمیته داوران تشکر کنم. 
وی گفت : تمام تلاش خودم را خواهم کرد که آن چه در بهترین سمینارهای دانش افزایی با حضور داوران  و کمک داوران بزرگ ایران  تدریس می شود در این کلاس تدریس کنم.
عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون فوتبال بیان داشت: شما داوران هرمزگانی ثابت کرده اید که بهترین هستید و می توانید با تلاش خودتان بهترین قضاوت را در مسابقات استانی و کشوری داشته باشید. 
در پایان سمینار دانش افزایی به داوران و کمک داوران حاضر در سمینار گواهی شرکت در کلاس داده شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها